Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Hürriyet

27 Aralık 2012 Perşembe

FACEBOOK SÖZLERİ 2




♥Adam değilsin sen ..
Kadının ben olmadıkça .. (!)


♥Rüzgar yine kokunu getirdi,
Anlayacağın bu gece de "Canım Burnumda"...


♥Oğlum bak gel !
Özledim !


♥- Resmini çekebilir miyim?
+ Neden?
- Noel babaya ne istediğimi göstericem 


♥Bir merhaba ile girerler hayatımıza. "Hakkını helal et" deyip çıkarlar, geride kalana söz hakkı bile bırakmazlar. Ne kadar ağlamış ne kadar üzülmüş umursamazlar. Birde giderken "hakkını helal et" derler ya; haram ettikleri hayatın helalliğini neden isterler ki..??


♥...../ Bu işte Bi Yalnızlık Var \....


♥Sevdiklerinizi incitmeyin..
Çünkü Onları birgün;
İncitmek için bile bulamayabilirsiniz.. ''


♥Biz artık neyiz biliyor musun,
Herhangi bir kitabın arkalı önlü iki sayfasıyız,
Asla ayrılmayacak ve asla birleşmeyecek olan..


♥Ütüsü bozulmuş bir hayatın 'çift' çizgisiyim...
Bir "sensizliğin" üstünü,
bir de "seni sevdiğimin" altını çiziyorum...
̲A̲l̲t̲ı̲n̲ı̲ ̲d̲a̲ Çi̲z̲e̲r̲i̲m̲ ̵Ü̵s̵t̵ü̵n̵ü̵ ̵d̵e̵ ̵Ç̵i̵z̵e̵r̵i̵m̵


♥Bazen seni o kadar çok özlüyorum ki, hissedersin sanıyorum.


♥Yanımda olmaman neyi değiştirir ki....Güneşte ben uzakta ayda. Ama hiçbir sabahım güneşsiz, hiçbir gecem aysız geçmiyor. Tıpkı yüreğimin senden geçmediği gibi......


♥Seninle hiçbir ortak yönümüz yok diyordun...
Al işte, kıblemiz vardı... Unuttun mu ?


♥Erkek adam söyleyeceğini mertçe söyler. Haksızsa bunu kabul eder. Gerekirse hatununun tribini çeker ama o tribe triple karşılık koydu mu zaten ortadan mertlik gider....


♥Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet ... yada bilmiyorsan dur kenarda adam nasıl sevilir seyret..!


♥Bir gün diyorum... 
Bir gün gelecek ve uyanınca ilk aklıma gelen sen olmayacaksın.


♥Cinayetler işleniyor bu şehirde, yağmurlar yağıyor.
İnsanlar insan gibi davranmaya çalışıyorlar.
Ben ölmemiş gibi yapıyorum, sen sevmemiş gibi!


♥Kimin kimi terkettiği önemli değil!
Çok sevilirken gitmişsen kimin kaybettiği tartışılır.
Unutma, büyük aşklar derin yaralar bırakır ama acıya da alışılır...


♥Giderek daha çok seviyorum seni" demişti..
O yüzden gitti demek ki..


♥ASLA sıradan olmamı beklemeyin...! Çünkü; Ben ''BEN '' Olabilmek için çok BEDEL ödedim...!!


♥Hani “Ne Yaparlarsa Yapsınlar, Hep Çok Sevdiğin İnsanlar” Var Ya, Onların Seni En Çok Üzenler Olması, Ne Garip..


♥Ey yalnızlığıma imza atan insan.
Seni ne çok sevdiğimi, 
UNUTABİLECEKMİSİN....?!!!


♥Aynı şakaya defalarca gülmezken,
Aynı şey için defalarca ağlamak çok saçma..


♥Bir kadın terk ederse geri dönme ihtimali vardır.. 
Ancak vazgeçerse o ihtimal asla yoktur !


♥Çocukça bir Aşk'tı bizimkisi...
Sen ''atta'' ya gittin,
Ben ''uff'' oldum...


♥Senin olmayan birini kıskanmak o kadar berbat ki . Ne hesap sorabiliyorsun , ne kızabiliyorsun .


♥“Ve uyandığınızda ilk hatırladığınız yine "o" olur, nasıl ki uyumadan önce o olduysa!”

Kaynak: AŞK YAKAR