Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Hürriyet

27 Nisan 2013 Cumartesi

EYMİR GÖLÜ

Artık yaz geldi sayılır.. Baharın en güzel günleri. Dışarda parlayan güneşi gördükçe insanın kapalı mekanlarda kalası gelmiyor pek. En azından benim öyle. Hele hele tüm gün ofisteyseniz ve çıkma ihtimaliniz yoksa, balkona 5 dakika çıkmak bile ömre bedel oluyor . :) Hafta sonları özgürlük günü. Yoğun ve tempolu bir haftanın sonunda dinlenmek için iple çekilen 2 gün.. Kimisi evinde kalıp kanepeye uzanıp televizyonunu izlemek ister, kimiside olabildiğinde dışarıda olup eğlenebilmeyi. Ben ikinci kısma giriyorum. Ve karar aldım bu yaz her pazar biyerde olacağım. Hiç evde kalmaya niyetim yok. :) Eymir gölü (Ankara) halka açılmış. Daha önce yasaktı. Gidenler çok övdüler. Resimlerinide gördüm. Bol oksijen, yeşillik ve göl muhteşemm. Uzun yürüyüşler yapabiliyorsunuz, bisiklet kiralayıp, göl kenarını turlayabiliyorsunuz. Semaver, nargile herşey mevcutmuş. İki hafta sonrasına orayı hedefliyorum. Gidelim görelim değil mi ?  :))

Hiç yorum yok: